Waardering van cliënten

We doen iedere dag onze uiterste best om zo goed mogelijk in te spelen op de wensen en behoeftes van onze bewoners. Maar of dit lukt, en wat er eventueel beter kan, kunnen onze bewoners en hun familieleden natuurlijk zélf het beste beoordelen.

Op Zorgkaart Nederland hebben onze bewoners en/of hun naasten hun mening achtergelaten. We gebruiken deze reacties om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren en ze geven u een goed beeld van wat u van ons mag verwachten.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlVilla Sijthoff is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Samen genieten van het leven

In de landelijke omgeving van Wassenaar op het prachtige landgoed Oud Clingendaal

Kwaliteitsplan 2018

Dit Kwaltiteitsplan geeft inzicht in waar Vandaegh voor staat en welke doelen zij voor zichzelf heeft gesteld voor het komende jaar.

Klachten

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Als u toch een klacht of opmerking heeft, dan lossen we dit graag – samen met u – zo goed mogelijk op. Heeft u een klacht? Bespreek dit dan eerst met de persoon die de hulp of dienst heeft verleend. Dat werkt vaak al heel verhelderend. Ook als u een tip heeft om de zorg of dienst te verbeteren horen wij dat graag.

U kunt uw vraag of klacht ook voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.

U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar: info@klachtenloket-zorg.nl. Voor meer informatie kunt u kijken op: www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

De Geschillencommissie
U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Vraag onze brochure aan

Wilt u meer informatie over Vandaegh? Vraag dan onze brochure aan.

Algemene informatie

Adres: Oud Clingendaal 7, 2245 CH Wassenaar

Tel.: 06 30 169 006

E-mail: info@vandaegh.nl

Meer informatie aanvragen over wonen met zorg?

  • Villa Sijthoff
  • Villa Sijthoff
Ik geef toestemming om mijn gegevens te verwerken op de manier zoals omschreven in het privacybeleid